maandag 20 mei 2013

R.I.P. Ruben en Julian. Plaats hier je condoleances

R.I.P. Ruben en Julian. Plaats hier je condoleances

R.I.P. Ruben en Julian
R.I.P. Ruben en Julian
De vermissing en dood van Ruben en Julian houden Nederland al 2 weken bezig. Heel Nederland leefde mee toen de jongens vermist waren, maar we leven nu nog meer mee, nu we weten dat de jongens Ruben en Julian van der Schuit dood zijn. Onze gedachten gaan uit naar Iris van der Schuit maar natuurlijk ook naar andere familie en vrienden van Iris, Jeroen, Ruben en Julian. Heel veel sterkte in deze moeilijke en bewogen tijd!
R.I.P. Ruben en Julian
R.I.P. Ruben en Julian



Dat er heel veel leeft onder Nederland, merkte we op dit blog. Op veel artikelen werd honderden keren gereageerd, met een uitschieter van ruim 1100 reacties op één artikel. Zie: http://hilfigerhilfiger.blogspot.nl/2013/05/wie-was-jeroen-denis-waar-zijn-ruben-en.html

R.I.P. Ruben en Julian
R.I.P. Ruben en Julian
We zullen nog heel vaak aan Ruben en Julian terugdenken, met heel veel verdriet over wat er is gebeurd.

R.I.P. Ruben en Julian
R.I.P. Ruben en Julian

Plaats hier je condoleances


52 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Ruben en Julian,

Ik ken jullie niet, maar ben de afgelopen 2 weken veel van jullie gaan houden! Lief en leuk om te zien, in de bloei van jullie jeugd.
Helaas stopt het leven voor jullie nu al....

Anoniem zei

Lieve Jongens,

Had zo gehoopt....rust zacht!

Heel veel sterkte Iris.

Lfs Sylvia

Anoniem zei

Lieve Ruben en Julian,

Rust zacht lieve engeltjes.
Blijf over je moeder waken, ze heeft t nodig.
Moge God jullie in de hemel beschermen

Anoniem zei

lieve jongetjes..waar hebben jullie dit aan verdiend? Heb zo met jullie meegeleefd en helaas is t vreselijke nieuws gekomen. Rust zacht! En waak over jullie mama...dag lieve mannetjes

Anoniem zei

Lieve iris, ik ken je niet, maar wil je heel veel kracht toewensen om dit vreselijk drama te verwerken. ...in hoeverre dat mogelijk is.
Lieve ruben en julian, vreselijk dat jullie leventjes zo vroeg tot een einde is gebracht.
Rust zacht lieverds.

Anoniem zei

lieve Ruben en Julian, dat waar 2 weken voor gevreesd werd is helaas waarheid geworden. Rust in vrede lieve ventjes.

heel veel sterkte voor jullie moeder maar ook voor de grootouders van beide kanten!!

Anoniem zei

Lieve lieve Iris en de nabestaande,

Héél véél sterkte de komende tijd heel Nederland staat voor jullie klaar!

En wat betreft de lieve jongens, Rust zacht!

Rust zacht </3

Anoniem zei

Rust zacht

Anoniem zei

Wat een verdriet ongeloof en onbegrip,maar wat nu belangrijk is dat de fam de kracht krijgen die ze nodig hebben in deze waanzin,

heel veel sterkte met dit grote gemis

Liefs

eef zei

Ik wil hierbij mijn condoleance betuigen, voor Iris, haar familie en zeker niet te vergeten de familie van Denis. We hopen dat jullie allen de kracht vinden om dit vreselijke verlies te verwerken.

Anoniem zei

heel veel sterkte.

Anoniem zei

Rust zacht lieve onschuldige jongens. Waarom. ... Waar hebben jullie dit aan verdiend. ..
Heel veel sterkte en kracht voor de nabestaanden.

Anoniem zei

Veelste vroeg veelste jong
Woorden schieten te kort
Waak goed over elkaar
rust zacht kleine liefies

Amanda Vermaat zei

Lieve Ruben en Julian.

Twee lange weken hebben we gevreesd
voor de waarheid.Maar die nachtmerrie is gisteren werkelijkheid geworden.Rust zacht lieve jongens.

Aan alle familie en nabestaanden
heel veel liefde en kracht toegwenst met dit grootse verlies

Anoniem zei

Lieve Iris
en nabestaanden
heel veel sterkte.
Julian en Ruben rust zacht.

Els zei

Waarom doen mensen elkaar dit aan 2 Lieve,Onschuldige mannetjes
Iris heel veel sterkte in je verdere leven,hoe moeilijk ook,
en ook de verdere familie en bekenden sterkte met het verlies.

Liefs Els

Anoniem zei

Oma Jannie zei:
Lieve Iris,ik ken je niet persoonlijk maar ben oma van twee jongens in dezelfde leeftijd als Ruben en Julian en kon me daarom zo inleven bij de vermissing...., en nu dit afschuwelijke nieuws.
Ik wens je heel heel veel kracht toe in de komende moeilijke tijd en dat je dit grote verlies kan dragen.
Een verdrietige oma.

Eileen zei

Lieve Iris en Nabestaande

Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen met die ondraaglijke verlies.
Woorden schieten bij iedereen tekort!!
Als gescheiden moeder ook van twee kinderen leef ik ontzettend met je mee.
ik wens je /jullie heel veel kracht toe

Liefs
Eileen

Anoniem zei

Dag Lieve Vlindertjes
Als een 2 Lieve Vlindertjes vlogen jullie weg naar het hemels licht.
Als 2 Engeltjes waken jullie over jullie Familie en bekenden.
Als 2 sterretjes aan de hemel die alle mensen verlicht
Rust Zacht Ruben&Julian
in Liefde en Licht

Anoniem zei

Lieve Iris en nabestaande,

Ik wil jullie veel sterkte wensen
wij in Houten leven met u/ jullie mee!

Anoniem zei

Dear Iris,

I leave a hug without any words...

Anoniem zei

Lieve jongens! wat hebben jullie mee moeten maken! Rust zacht en God is by jullie! Dit hebben jullie nooit verdiend! onze gedachten en medeleven zyn by jullie moeder en familie van moeder en van vader......beiden hebben een groot verdriet! sterkte!!

Anoniem zei

Te snel voorbij,
de vele dromen.
Oneerlijk is het lot,
dat nu is gekomen
En dan kun je alleen maar stil zijn,
waar haal ik nu mijn woorden vandaan?
veel sterkte vor de moeder
alsook de grootouders van zowel vader en moeders zijde ... ze zijn tenslote ook een stuk van hun leven kwijt ... rust zacht jongens

Anoniem zei

Woorden schieten tekort nu , Tranen overspoelen zeewateren , laat het Rust gaan vinden Nu Laat het los R.I.P. lieve Ruben en Julian , Hopelijk dat Alle Nabestaande van beide Familie,s de kracht kunnen vinden om dit enorme verlies te dragen en het de komende tijd een byzondere plek te geven in de rest van hun leven , Sterkte XXX

Fam Beij zei

Lieve Ruben en Julian rust zacht. Helaas veel te vroeg.

Wij willen de moeder en andere nabestaanden heel veel sterkte toewensen in deze hele moeilijke tijd, dat ze de kracht mogen krijgen om dit te verwerken.

Anoniem zei

Ruben en Julian rust in vrede jongentjes !! geen bang jullie zij weg gevlogen als engeltjes naar de rechterhand van god! waar jullie mogen waken over jullie mama en andere familieleden, en vrienden! het had ni zo mogen zijn :( veel te erg voor woorden !! :( ruben en julian we zullen je missen !! veel sterkte aan de mama en rest van familie en vrienden! <3 <3 <3

Anoniem zei

Vreselijk dat zoiets kan gebeuren. Iris en familie en ook de ouders en familie van Jeroen heel veel sterkte. Dit is een drama wat zoveel impact heeft. Blijf toch alsjeblieft om elkaar heen staan. De jongens zijn uit liefde geboren denk daar nog eens aan terug en zoek naar positieve gevoelens die er vast ook zijn geweest. Ik weet zeker dat de jongens nu een betere plek hebben als wat jullie konden geven. Dat mag een troost zijn.

wilma zei

Lieve, lieve Iris en familie,
Woorden schieten te kort voor dit afschuwelijke drama.....
O, het is bijna niet te dragen....Weet, dat ik erg betrokken bij jullie ben en dat het hart van God ook huilt om alle gebrokenheid, vooral als het weerloze mensen en kinderen betreft. Je kindjes zijn bij Hem nu en daar zijn ze veilig, maar wat is het hard voor een mama. Lieve schat, ik wens je heel veel kracht toe en bidt dat je Gods troostende armen om je heen zal voelen.

Anoniem zei

echt een knappe vrouw iris ik love joe al 2 weken en bied een verre armsteun vanuit brabant zonde dat je dit allemaal mee moet maken sterkte met dit grote verlies en alle nabestaanden afz een emotionele man van 38

Anoniem zei

Wat vreselijk, hoe jij mama van twee lieve zoontjes je nu zal voelen. ik vind het zo erg voor je Iris. Heb veel aan jou en je zoontjes gedacht en zo gehoopt dat je zoontjes weer in je armen mocht sluiten. Het heeft zo niet mogen zijn, verschrikkelijk. Ik gun je alle kracht van de wereld toe en natuurlijk ook aan alle nabestaande van Ruben en Julian.
Liefs.....

Anoniem zei

Lieve Iris,

Ik wil jou en je familie heel veel sterkte en kracht toe wensen in deze ongelooflijke moeilijke periode.
Ik vind het ongelooflijk wat er is gebeurd en heb deze weken erg met jullie meegeleefd!
Heel veel sterkte.

Anoniem zei

Lieve lieve mannetjes. hartverscheurend dat het op deze manier moest gaan. Lieve lieve mannetjes weet dat het niet aan jullie heeft gelegen, weet dat er van jullie gehouden werd, heel veel gehouden werd. Het lag niet aan jullie..xxxxx

Anoniem zei

Aan beide families


Dat jullie troost en kracht mogen vinden bij het hart van de hemelse Vader.

De liefde zal overwinnen.

Deze zullen ze jullie nooit kunnen afpakken.

Een warme omhelzing,

Miranda

Anoniem zei

Stil ben ik hiervan. Dit kun je niet bevatten dat een vader zijn kinder zoiets aan kan doen. Heel veel sterkte aan Iris en de rest van de familie

Anoniem zei

Heel veel sterkte

Alex S. zei

Rust zacht jongens. Sterkte aan alle nabestaanden.

Anoniem zei

Ik huil, om onbekende
Mensen die het niet verdiende
Om te sterven

Ik huil, om kinderen
Kinderen die het verdiende
Om te leven

Ik huil, om een man
Die gek werd
En doodden

En ik huil, om een vrouw
Die rouwt
Om haar overleden zoons

Lieve Julian & Ruben

Rust in vrede

Lieve familie en nabestaande,

Veel sterkte en kracht
Ik heb erg met jullie meegeleeft en heb erom gehuild omdat het zo vreselijk is...

Groetjes, Meisje (18)

Anoniem zei

Het ergste wat je als moeder kunt overkomen is voor jou iris werkelijkheid geworden. Tijd, heel erg veel tijd, zullen je wonden een heel klein beetje helen. Heel veel sterkte, al zou ik niet weten hoe je nu in godsnaam verder moet in je leven zonder kinderen. Rust in vrede lieve kinderen. Rust in vrede vader.

Anoniem zei

Vreselijk wat er is gebeurd. Geen uitweg meer kunnen vinden in een al vijf jaar durend drama, als alle wegen gesloten worden. Een moeder hoort haar kinderen niet naar hun grafjes te brengen, dat is het ergste wat een moeder kan overkomen. Maar ook de vader is het ergste overkomen wat een vader kan overgekomen. Wat een onmetelijk groot verdriet heeft hem moeten overkomen om deze uitweg te kiezen. Twee jonge kinderen zijn het slachtoffer geworden van twee mensen die elkaar ooit hebben liefgehad maar daarna elkaar het leven hebben zuurgemaakt en naar nu blijkt is het leven voor één zelfs ondraaglijk geworden.
Ik wens ALLE nabestaanden heel erg veel sterkte.

Anoniem zei

R.I.P. Sterkte!

Anoniem zei

Jullie zijn er niet meer
Wij alle snappen het niet meer
Hoe had dit kunnen gebeuren
Lopen mensen wel eens te zeuren
Waar over dan ?
Dit is toch niet te bevatten man
Voor moeder opa's oma's familie en vrienden
Moeten nu een andere weg in hun leven zien te vinden
Met heel veel verdriet en ongeloof
Blijven zij zitten met een kloof

Heel veel sterkte de komende tijd
En wij hopen dat het ooit iets slijt
En jullie weer verder kunnen gaan
Maar vergeten doen we dit NOOIT
Laat dat voor op blijven staan

Heel veel sterkte

Anoniem zei

Het vreselijkste om een moeder aan te doen, heeft deze man gedaan. Noem het geen vader; niemand doodt zijn vlees en bloed om het vervolgens zo achter te laten.
Lieve,kleine, onschuldige mannetjes. Slachtoffers van een niet-gestopte gek - niet te stoppen gek. Wat een pech met zo'n "vader" en zo'n disfunctioneel systeem. Lieve moeder, arme moeder met je gevoel van eindeloze machteloosheid. Geen woorden voor jou. We leven met je mee en huilen met je. Ondenkbaar.

Anoniem zei

Rust in vrede ! Lieve broertjes

Er zijn geen woorden om de laffe daad van jullie vader te beschrijven.

Heel veel sterkte alle nabestaanden.

Anoniem zei

Zo intens triest....voor beide families ...er zijn geen woorden voor....leef heel erg mee ...nooit gebeurd er iets zomaar......

Anoniem zei

Ik huil om je zoons! Ik hoopte en bad dat ze nog leefde. Heel veel sterkte. .

Anoniem zei

...lieffe ruben en julian ...rust zacht ...jammer dat opa en oma van papa er niet bij zijn om jullie naar jullie laatste rustplaats te mogen brengen..Vergeet nooit dat ze heel veel van jullie hielden...dag 2 mooie sterretjes

Anoniem zei

Lieve Iris en familie, ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Ik denk aan jullie. En ik ga zaterdag zeker een kaarsje aansteken. Veel sterkte in de komende tijd. Groetjes Sabine.

Anoniem zei

Lieve Iris
Ik kan niet beschrijven hoe jij je voelt maar ik voel wel met je mee ik wens je heel veel sterkte.
Ruben en Julien rust zacht jullie zijn te vroeg van deze wereld weg gehaald. En Zondag zet ik een kaarsje voor mijn raam

Heel veel sterkte

Pliena

marian van de Wouw zei

Lieve jongens Rust zacht,
heel veel sterkte voor beide familie.
Rust zacht
Jeroen!
Wat men ook over je denkt!! God is de gene die er over mag oordelen!!
Rest In Peace

Anoniem zei

RIP lieve kinderen maar ook vader! Heel veel sterkte voor alle ouders, en familie van beide. Hopend dat ooit de ware toedracht duidelijk zal zijn!

Anoniem zei

In het volste vertrouwen meegegaan met jullie papa. Tegen zoveel waanzin kan niemand op. Ik hoop zo dat jullie niet geleden hebben. Knap werk om jullie toch te laten vinden. RIP

Anoniem zei

Rust zacht lieve Ruben en Julian.
In mijn hart is een grote plek voor jullie.